Klantenservice

BESTELLEN

Hoe bestel ik bij budgetvloerkleden.nl?

Zoek jouw gewenste artikelen op en voeg ze toe in je winkelmand. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer de gegevens. Geef aan hoe je het pakket bezorgd wil hebben en selecteer een betaalmethode. Zodra je dit hebt gedaan, kun je afrekenen en ontvang je een bevestiging per e-mail van jouw bestelling.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Een bestelling annuleren kan door een e-mail te sturen naar retourneren@budgetvloerkleden.nl. Vermeld het bestelnummer in de e-mail, zodat we weten om welke bestelling het gaat.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Je ontvangt een notificatie per e-mail zodra de status van jouw bestelling wijzigt. Zodra de bestelling bij de pakketbezorger is aangekomen, dan kun je de bestelling volgen via Track & Trace.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het afrekenen kun je bij het invullen van de gegevens aangeven dat het afleveradres afwijkt van het factuuradres.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Bij ieder artikel staat een levertijd vermeld. Als ons dit niet lukt, dan laten wij jou het altijd weten.

Kan ik mijn bestelling veranderen?

Van gedachten veranderd? In dat geval kun je jouw bestelling annuleren en de gewenste artikelen bestellen door opnieuw een bestelling te plaatsen.

Hoe weet ik dat ik veilig shop?

Het is belangrijk om met een veilig gevoel te kunnen winkelen. Aan onze kant doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat dit ook zo is. Alle pagina’s van de webshop zijn voorzien van een SSL certificaat. Je kan dit zien door op het slotje te klikken bij de adresbalk. Dit betekent dat je winkelt.

BEZORGEN

Wie bezorgt mijn bestellingen?

De bestellingen worden bezorgt door PostNL. Dit gebeurd op het adres wat je hebt ingevoerd tijdens het plaatsen van je bestelling. Indien je hebt aangegeven het pakket te willen ophalen, dan zal je pakket klaar liggen om op te halen op het afhaalpunt.

Wat als ik op dit moment niet thuis ben?

Het kan voorkomen dat je de bezorger misloopt. In dat geval zal de bezorger proberen het pakket bij jouw buren af te leveren of klaar te leggen op een afhaalpunt.

Is bezorging altijd gratis?

Alle worden gratis bezorgd.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Bij ieder artikel staat een levertijd vermeld. Als ons dit niet lukt, dan laten wij jou het altijd weten.

RETOURNEREN

Hoe werkt retourneren?

Als consument heb je wettelijk gezien 14 dagen bedenktijd. In deze periode kun je de bestelling retourneren.

Retour aanmelden
Geef door welke artikelen je gaat retourneren via retourneren@budgetvloerkleden.nl. Je ontvangt vervolgens een instructie per e-mail.

Inpakken & afleveren
Retourneer de artikelen in de originele verpakking. De retouren kun je vervolgens inpakken en afleveren bij een PostNL punt. Je ontvangt een track & trace code.

Geld terug
Binnen 5 werkdagen ontvang je het geld terug op jouw bankrekening.

Wanneer is mijn retour verwerkt?

Het verwerken van een geretourneerd artikel duurt gemiddeld 5 werkdagen.

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Als consument heb je wettelijk gezien 14 dagen bedenktijd. In deze periode kun je de bestelling retourneren. De retourtijd gaat in op het moment dat jij jouw bestelling ontvangt.

De artikelen kunnen (indien mogelijk) in de originele verpakking geretourneerd worden. Dit is inclusief labels, stickers en zonder gebruikssporen.

Indien het artikel zich niet meer in de originele staat bevindt, mogen wij jou hiervoor aansprakelijk stellen en zal dit in mindering worden gebracht van het retourbedrag.
Zojuist toegevoegd aan je verlanglijstje:
Mijn verlanglijst
Je hebt zojuist dit product aan de winkelwagen toegevoegd:
Ga naar de winkelwagen